
ŽAIDYBINÄ– VEIKLA IR METODAI SENYVO AMŽIAUS ŽMONÄ–MS SUSTIPRINTI – G.A.M.E.S.
ŽaidybinÄ— veikla ir metodai senyvo amžiaus žmonÄ—ms sustiprinti – G.A.M.E.S.
​
Projekto kodas: 2022-2-SK01-KA220-ADU-000092221
​
TrukmÄ—: 2023-03-03 – 2025-03-02
​
G.A.M.E.S. siekia sužinoti vyresnio amžiaus suaugusiųjų požiÅ«rį į technologijas, kad galÄ—tų padÄ—ti jiems pažinti naujoves ir maksimaliai išnaudoti technologijų potencialÄ… siekiant palengvinti jų savarankiškÄ… gyvenimÄ….
​
Projekto koordinatoriai: Tota Agentura (Slovakija)
​
Projekto partneriai:
-
Asociacija MINTIES BITÄ–S (Lietuva)
-
V.E.M. Srls (Italija)
-
KUTW (Lenkija)
-
ICON Greece (Graikija)
-
LudusXR Aps (Danija)
-
GISAS (Rumunija)
-
EduPlus (Portugalija)
-
Eurospeak Limited (Airija)
Projekto tikslai:
​
-
Suteikti vyresnio amžiaus suaugusiems įgūdžių, reikalingų naudotis technologijomis ir informacinėmis komunikacinėmis technologijomis (IKT), kad palengvintų jų gyvenimą;
-
Pristatyti edukacinius tyrimus apie žaidybinÄ™ veiklÄ… (angl. Gamification) taikant suaugusiųjų švietimui;
-
Suteikti vyresnio amžiaus suaugusiems galimybÄ™ iš anksto susipažinti su skaitmeniniais įgÅ«džiais ir kompiuteriniu mÄ…stymu;
Bus sukurti du produktai:
​
-
Ä®rankių rinkinys – “ŽaidybinÄ— veikla ir metodai senyvo amžiaus žmonÄ—ms sustiprinti”
-
TaisyklÄ—s ir Rekomendacijos