top of page
Playing Cards

ŽAIDYBINÄ– VEIKLA IR METODAI SENYVO AMŽIAUS ŽMONÄ–MS SUSTIPRINTI – G.A.M.E.S.

ŽaidybinÄ— veikla ir metodai senyvo amžiaus žmonÄ—ms sustiprinti – G.A.M.E.S.

​

Projekto kodas: 2022-2-SK01-KA220-ADU-000092221

​

TrukmÄ—: 2023-03-03 – 2025-03-02

​

G.A.M.E.S. siekia sužinoti vyresnio amžiaus suaugusiųjų požiÅ«rį į technologijas, kad galÄ—tų padÄ—ti jiems pažinti naujoves ir maksimaliai išnaudoti technologijų potencialÄ… siekiant palengvinti jų savarankiškÄ… gyvenimÄ….

​

Projekto koordinatoriai: Tota Agentura (Slovakija)

​

Projekto partneriai:

  1. Asociacija MINTIES BITÄ–S (Lietuva)

  2. V.E.M. Srls (Italija)

  3. KUTW (Lenkija)

  4. ICON Greece (Graikija)

  5. LudusXR Aps (Danija)

  6. GISAS (Rumunija)

  7. EduPlus (Portugalija)

  8. Eurospeak Limited (Airija)
     

Projekto tikslai:

​

  1. Suteikti vyresnio amžiaus suaugusiems įgūdžių, reikalingų naudotis technologijomis ir informacinėmis komunikacinėmis technologijomis (IKT), kad palengvintų jų gyvenimą;

  2. Pristatyti edukacinius tyrimus apie žaidybinÄ™ veiklÄ… (angl. Gamification) taikant suaugusiųjų švietimui;

  3. Suteikti vyresnio amžiaus suaugusiems galimybÄ™ iš anksto susipažinti su skaitmeniniais įgÅ«džiais ir kompiuteriniu mÄ…stymu;

 

Bus sukurti du produktai:

​

  1. Ä®rankių rinkinys – “ŽaidybinÄ— veikla ir metodai senyvo amžiaus žmonÄ—ms sustiprinti”

  2. TaisyklÄ—s ir Rekomendacijos

Naujienos

bottom of page