top of page
Playing Cards

ŽAIDYBINĖ VEIKLA IR METODAI SENYVO AMŽIAUS ŽMONĖMS SUSTIPRINTI – G.A.M.E.S.

Žaidybinė veikla ir metodai senyvo amžiaus žmonėms sustiprinti – G.A.M.E.S.

Projekto kodas: 2022-2-SK01-KA220-ADU-000092221

Trukmė: 2023-03-03 – 2025-03-02

G.A.M.E.S. siekia sužinoti vyresnio amžiaus suaugusiųjų požiūrį į technologijas, kad galėtų padėti jiems pažinti naujoves ir maksimaliai išnaudoti technologijų potencialą siekiant palengvinti jų savarankišką gyvenimą.

Projekto koordinatoriai: Tota Agentura (Slovakija)

Projekto partneriai:

  1. Asociacija MINTIES BITĖS (Lietuva)

  2. V.E.M. Srls (Italija)

  3. KUTW (Lenkija)

  4. ICON Greece (Graikija)

  5. LudusXR Aps (Danija)

  6. GISAS (Rumunija)

  7. EduPlus (Portugalija)

  8. Eurospeak Limited (Airija)
     

Projekto tikslai:

  1. Suteikti vyresnio amžiaus suaugusiems įgūdžių, reikalingų naudotis technologijomis ir informacinėmis komunikacinėmis technologijomis (IKT), kad palengvintų jų gyvenimą;

  2. Pristatyti edukacinius tyrimus apie žaidybinę veiklą (angl. Gamification) taikant suaugusiųjų švietimui;

  3. Suteikti vyresnio amžiaus suaugusiems galimybę iš anksto susipažinti su skaitmeniniais įgūdžiais ir kompiuteriniu mąstymu;

 

Bus sukurti du produktai:

  1. Įrankių rinkinys – “Žaidybinė veikla ir metodai senyvo amžiaus žmonėms sustiprinti”

  2. Taisyklės ir Rekomendacijos

Naujienos

bottom of page